torsdag 15 februari 2007

Vilken natt

Om hotellgäster finns det många historier och den här handlar om herr och fru Sandberg som kommit till Stockholm. De hade tagit in på ett hotell med ganska tunna väggar och i rummet bredvid logerar en major. Mitt i natten väcks majoren av fru Sandbergs ljuva röst.
- Älskade Filip, kyss mig, annars kan jag inte sova.
Fru Sandberg upprepar sin bön till dess majorens tålamod brister och han ryter genom väggen.
- Snälla, söta, älskade Filip, kyss din hustru, annars kan ta mig f...n inte jag få sova heller!

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

TAck för titten på min sida!
Hit ska jag gärna återkomma och tänker lägga dig på "frukostbrickan", kanske i morgon .., dvs, tipsa andra bloggare om dig .. om det är okej?

Frukostflingan sa...

Du är välkommen när helst du önskar och visst får du lägga mig på "frukostbrickan" - kul uttryck - är det ett så´t man kallar bloggspråk.