lördag 24 februari 2007

Många turer idag

Kände mig som Brandeby i morse - stel och orörlig. Mest beroende på att jag tillbringade gårdagen på knä framför kistan där jag lagrar gamla foton och diverse papper. Insåg att jag har lite jobb framför mig om jag ska sortera allt och blev plötsligt väldigt trött. Tog en kort bloggartur för att friska upp hjärncellerna och en joggartur (i lagom takt) för att förse samma celler med en lagom dos syre.
Upptäckte att jag nog behöver göra fler turer idag! Nu står dammsugaren på tur, sen blir det en tur till konsum och en till tvättstugan. Jag måste ju till sist hinna med en tur runt spisen och diskbänken för att orka med en ny bloggtur innan dagen är slut.
P.S har jag riktig tur kanske jag vinner på trisslotten också!

1 kommentar:

Frukostflingan sa...

Jag vann - 25 kronor på trisslotten och överväger att byta den till en ny!