tisdag 29 maj 2007

En riktig drömprins

Sådana här godingar hittar jag då och då på en bänk i krog-garderober. De här fann jag i receptionen på Tammsvik och de får illustrera veckans tisdagstema som är illusion.
- Det är riktigt avväpnande och bra att ta till när glada och småfulla tjejer vill kyssa mig innan de går hem, säger min kompis rock-vaktmästaren. - Jag pekar bara på dem och säger "kyss en groda så får vi se om du får prinsen med dig hem sen". Vet inte vilka illusioner de har, men det händer faktiskt ibland att någon fnittrande kysser grodan.

8 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha så bra! :)))

Anonym sa...

Hahaha, kul för rock-mästaren :)

CV sa...

Det där är en illusion som heter duga.
RS
kulturbloggen.com

Anonym sa...

Den var ju onekligen lite rolig! ;-)

Anonym sa...

Ha ha kul grååååååååda..:-)

Paula sa...

Jag skulle nog betydligt hellre pussa grodan än vaktmästaren...

JULIEK sa...

Så gulliga : )

Frukostflingan sa...

Tack för alla kommentarer och jag kan väl avslöja att just den här rockvaktmästaren är trevlig och har mycket humor ;-)