fredag 1 juni 2007

Ett rum för lite av varje

Marianne, du är än en gång min räddande ängel, som förser mig med bilder från din krogvärld. Jag blir alltid lika nyfiken när jag hittar e-post från dig, det är spännande att se vad du fotograferat och vad du skrivit.
Jag log igenkännande när jag såg bilden och texten om personalens duschrum.
"Duschen funkar lika bra som torklina eller snabb-ångtvätt."
Jag tror det fungerar så här på många krogar, men man kan ju undra om någon duschar här.
Sist men inte minst ska jag väl säga att jag också försöker hinna med att uppdatera lilla Lokes blogg och det blir som vanligt när man har småttingar - de kommer i första rummet! Vill du se underverket, som upptar min mesta tid kan du alltid kika in HÄR!

2 kommentarer:

l*eva sa...

Å här kommar jag och tassar...

DU är en mycket intressant människa. Håller med Dig...i MYCKET!

Frukostflingan sa...

Hej eva och tack, du är alltid välkommen att tassa in till mig!