onsdag 13 juni 2007

Testa dig själv

Idag tryter fantasin att skriva något längre inlägg. Inspirationen förlorade jag i tandläkarstolen under förmiddagen och har ömkat mig själv halva eftermiddagen. Nu börjar dock energin återvända, men som sagt inspirationen vill inte ge sig till känna.
Surfade dock runt en stund och hittade ett kvinnlighetstest och kunde förstås inte låta bli att testa. Jag fick 197 poäng och följande omdöme. "Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet".
Inte för att jag funderat så mycket över detta tidigare, men det kan ju alltid vara kul att få det bekräftat. Tillhör man den manliga halvan av den svenska befolkningen och vill veta hur manlig man är, kan man göra motsvarande manlighetstest.

7 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Jag gjorde oxå testet och jag fick 212 , fullproppad med östrogen stod det .Ska man ta det som något positivt tror du ju mer kvinnlig man är...? Kan inte låte bli sånna där tester ! Ha det bra !( Fin bild din son hade tagit , urtjusig)

Anonym sa...

Oj...tänk om man skulle ta och göra manlighetstestet och få jättehöga poäng. Verkar farligt - ska jag då säga till sönerna..."ja, jag vet att ni tror att jag är er mamma och att jag ser ut som en sån men egentligen är jag en man"

l*eva sa...

Milda makter.
Jag fick 250.

(skrattar åt christina w:s inlägg...precis så tänkte jag också...)

Anonym sa...

*skrattar* Jag fick 225 och fick höra att jag var fullproppad med östrogen. Trodde definitivt inte att jag skulle få särskilt höga poäng.:-)

Frukostflingan sa...

*skrattar* det bästa av allt är ju att man kan välja att säga det man vill, men din kommentar christina var ju träffsäker! ;-)

Walle sa...

Vad ska man sæga? Finns en del sjuka grejer på nætet. Før min del gjorde jag bægge testen:
184 på manlighetstestet (medel)
170 på kvinlighetstestet (kvinn-kvinna)

Hur ska man tolka det dær? Då valde jag inte ens att ta en liten løgn på frågan om kjol (om det var socialt accepterat eller om jag var kvinna hade jag gærna anvænt kjol nær jag inte ska gøra något fysiskt...) utan svarade typ aldrig.

Så kanske det går om man jobbar i en kvinnodominerad bransch? *ler*

Nej, nu borde jag nog børja med frukosten, bara tre timmar kvar på jobbet...

Frukostflingan sa...

Ja du walle, man vet aldrig vad en kvinnodominerad bransch kan ställa till med ;-)