söndag 9 mars 2008

Gratis

Häromdagen när jag snurrade runt bland bloggar och hemsidor hittade jag en intressant sida med en massa saker man kan få gratis! Gratis? Ja, det fordras ju att man gör något i gengäld förstås och så lite extra tid!
På ett ställe kan man få lite gratisgodis genom att samla poäng genom att tävla eller anmäla sig till lite olika nyhetsbrev. Jag vill egentligen inte göra en massa reklam på min blogg, men sidan är värd ett besök och jag har faktiskt lyckats samla ihop lite gratisgodisar.
Så det är bara att gå med och ta del av godiset. Välj själv vad du vill delta i, men se till att du har en bra funktion för att ta bort spammail då man kan få sån´t när man deltar i olika tävlingar.
Om du är en korsordslösare och ibland sitter där och grunnar på en ordlösning, kan jag tipsa om en annan intressant sida. Du anger bara antalet bokstäver på ordet du söker och fyller i de bokstäver du redan har, så ett knapptryck och du får förslag på ett stort antal ord som kan passa in i ditt korsord.

Inga kommentarer: