onsdag 19 mars 2008

Blogganalys

Om du inte redan vet vilken slags bloggare du är kan du med hjälp av ett fiffigt analysverktyg lätt ta reda på det. Analysen siktar in sig på orden du använder i din blogg, så det gäller att ta det hela med en gnutta humor.
Själv fick jag veta att jag tillhör temperamentet idealisten och Jung-Myers typen psykologen. Och det stämmer ganska bra tycker jag då jag läst textförklaringen, men å andra sidan måste ju ett sån´t här test passa in på väldigt många människor.
Vill du pröva? Skriv in din bloggadress här så får du snart ett resultat. Lycka till!
Uppdaterat:
Bakom testet finns PRfekt som på sin hemsida och blogg delar med sig av en hel del intressanta saker om bloggvärlden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick temperaent improvisatör och Jung myers typen konstnär...hmm vet inte riktigt om jag håller med, är nog inte alltid så som person men på bloggen är det kanske så. Matlagning är ju kreativt och jag improviserar mycket så där stämmer det nog.

Frukostflingan sa...

emma; det gäller nog att ta alla sån´a här tester med en nypa salt ;-)