torsdag 2 juli 2009

Hjärnan urkopplad

Igår tänkte jag skriva några rader om kakpusns dag, men jag var inte färdig med allt inför öppningsminglet förrän klockan slagit midnatt och då var hjärnan urkopplad för länge sedan. Ikväll är jag ungefär lika trött, men efter ett riktigt lyckat butiksmingel.
Massor med trevliga människor tittade in och önskade lycka till och det känns väldigt roligt. När så den förra ägaren till huset stod där med en blomma blev jag glatt överraskad, hade ingen aning om att hon följt mitt skrivande på bloggen och att hon läst om invigningsminglet. Tack Marianne och resten av familjen för att ni kom hit och tack för den fina blomman.
Nu längtar jag bara efter att få vila huvudet på kudden några timmar så det blir inget av med skrivandet om kakpusns dag nu heller, men jag lovar - det kommer!

Inga kommentarer: