onsdag 24 september 2008

Fantastico

Blev väldigt glad när jag sent omsider upptäckte att jag fått en utmärkelse av Jesper. Att jag inte sett det förut beror nog mest på mina flyttbestyr och att jag inte riktigt hunnit med att kolla in läget hos mina egna favoritbloggar. Tack Jesper för all feedback och alla nya ord jag fått!
Och jag vill fortsätta sprida lite kärlek till några gotländska bloggare som inspirerar mig väldigt mycket med sina fina bilder och tankar om livet på ön.
Först har vi Ingrid som varje dag skriver om livet och vedermödorna på gården Stenstugu i Fröjel. På Ingrids sida finns det för övrigt mycket annat smått och gott att ta del av.
Så har vi Åsa som på ett helt underbart sätt sprider sina tankar från ön. Och jag njuter i fulla drag över alla fina bilder från de gotländska stränderna.

2 kommentarer:

Åsa! sa...

Åhh, tusen tack, så glad jag blir! Och så kul att du uppskattar min blogg!

Anonym sa...

Tittade in här och vad fick jag se!! Och så himla glad jag blir att du gillar min blogg. Jag njuter varje gång jag kommer in här och får läsa om dina vedermödor i krogbranchen och alla dina roliga historier, så att du fått den här utmärkelsen är helt rätt.

Många varma tackkramar!
/Ingrid