lördag 20 september 2008

Sån´t är livet

Idag har jag gjort min sista städdag i vår bostadsrättsförening och håller som bäst på att lämna över mina uppdrag i styrelsen till de andra. Det känns dock lite vemodigt att lämna ett gäng, som verkligen fungerat så som en styrelse ska göra. Där alla ledamöter är aktiva och intresserade, rycker in och tar tag i saker när det behövs, där humorn och det goda kamratskapet är räddningsplankan i många jobbiga situationer.
Sån´t är dock livet och nu gäller det att se framåt. Det finns andra föreningar där jag kommer att bosätta mig och vill jag vara föreningsaktiv finns det säkert något nytt och spännande att ta tag i. Sist men inte minst ska det bli riktigt skönt att få lite mer tid att ägna åt den här bloggen.

3 kommentarer:

cS sa...

Hoppas du hittar nya spännande uppdrag och att du fortsätter som du gör med din blogg/Claus

Lilla B sa...

En god erfarenhet och lika goda minnen från ett välfungerande styrelsearbete har man nog alltid nytta och glädje av. Roligt för oss bloggläsare att du kommer att sitta mer tid vid tangenterna!

Frukostflingan sa...

cs; Visst kommer jag att hitta något nytt att slå fingrarna i och självklart kommer jag att fortsätta med bloggen...

lilla b; En gång föreningsaktiv = alltid föreningsaktiv, det är nog bara så! Den sortens liv ger en alltid så mycket positivt, men det är ju likadant med bloggandet! Lovar att det ska bli mer av den varan framöver...