måndag 29 juni 2009

Hektiska dagar

Här har det varit några hektiska dagar. Det är massor av småsaker som ska fixas innan jag kör igång mitt lilla företagsprojekt. Vandrarhemmet är nu helt klart och jag håller på med de sista detaljerna i butiken. Ja, riktigt klart blir väl aldrig, det kommer alltid att finns saker att göra för att förbättra och utveckla.
Hemsidan är också klar och här kan du ta dig en första titt på vad som hållit mig sysselsatt hela vintern och våren. Ett stort tack till dottern som byggt hela härligheten och som hållit sin första lektion med mig om hur sidan ska uppdateras och underhållas!
Nåväl, på torsdag kväll inviger jag officiellt alltihop med ett invigningsmingel mellan klockan 17.00 och 19.00. Har du vägarna förbi är du hjärtligt välkommen att titta in!

4 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Det ser fint ut och jag skulle gärna titta in om jag kunde.
Får man rabatt om man är med i quizlaget Caltex & The Oxymorons som ju också har en gammal Caltex-skylt som symbol? :-)

Frukostflingan sa...

Tack, tack och du är välkommen om du någon gång kommer över pölen, självklart får du som gammal bloggvän och krogordsbidragare lite rabatt ;-)
visste inte att quizlaget hade en caltex-skylt som symbol, så innan jag lovar något vill jag nog veta hur många sådana lagmedlemmar det finns ;-)

Jah Hollis sa...

Hm, det finns rätt många lagmedlemmar eftersom vi hållt på ett tag. Men originalmedlemmar finns det inte så många och de känns igen på sina Caltextröjor (ibland i alla fall som på finalen här):
http://jahhollis.blogspot.com/2009/06/fototriss-2-juni-kart-tryggt-varmt.html

Frukostflingan sa...

Jah Hollis; eftersom det inte finns så många originalmedlemmar och om de bär Caltextröjorna när de kommer hit ska de självklart också få rabatt ;-)