torsdag 27 november 2008

Ingenting fungerar

Idag fungerar nästan ingenting här hos mig, mobiltelefonen har varit utan täckning hela dagen så det går varken att ringa eller ta emot några samtal. Och i går kväll trodde jag att jag äntligen hade fått igång min e-postfunktion för att skicka mail, men ack vad jag bedrog mig.
Idag är allt som vanligt igen, absolut ingenting fungerar utom bloggen! Här går det fortfarande att skriva svar på kommentarer. Så vill du mig något kan du skriva här!
Undrar just om det är mig det är fel på eller om det är vädret/"vårfloden" som ställer till med en del av problemen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Ingenting fungerar, ja så kan det vara. Har liknande problem här men det knepiga är att det är error i hjärnan totalt! Snacka om att inget fungerar då!! Hittar ingenting och minns noll. Tror jag lämnade hjärnan i skåpet på jobbet i lördagsnatt när jag gick hem. Förhoppningsvis ligger den där och väntar i morgonbitti för annars får jag problem när jag ska "jula upp" lunchen till alla gästerna ;-D
Hoppas du får ordning på dina saker.. Kram Marianne

Anonym sa...

Haha, snacka om att inte någon funkar...Måste klicka på anonym för att ens kunna lämna kommentar här....
Marianne

Frukostflingan sa...

marianne; jag kan bara säga "suck" och hoppas att din hjärna i alla fall är i ordning idag! Min har inte varit påkopplas alls under helgen!