onsdag 11 juni 2008

Kort lägesrapport

Det har inte blivit så mycket skrivet här på bloggen de senaste veckorna. Har varit i stugan på ön och där finns fortfarande ingen el och alltså ingen dator, så det blir lite svårt med uppdaterandet. Skulle kanske skrivit några rader om att jag skulle vara borta, men det blev väldigt bråttom att komma iväg när jag hörde om trafikkaoset som uppstod då vissa topp-politiker skulle forslas genom stan under stort säkerhetspådrag.
Innan jag åkte lyckades jag också tappa den nya kameran och blev tvungen att lämna in den på reparation, så det har inte blivit några nya bilder heller trots att jag haft chansen till bra krogmotiv. Tur i oturen var det i alla fall att kameran var försäkrad, så självrisken på en hundralapp känns helt överkomlig.
Allt är dock inte jämmer och elände, jag har haft en otrolig tur med vädret. Jag har rensat trädgårdslandet, klippt gräset, badat i sjön och suttit många timmar i solstolen med en god bok i näven. Jag har med andra ord verkligen njutit i solvärmen.

2 kommentarer:

Lilla B sa...

Välkommen tillbaka!

Frukostflingan sa...

lilla b; Tack för hälsningen, den värmer...