onsdag 8 april 2009

Ordlös onsdag - sport

Och här hittar du fler sportiga bilder!

7 kommentarer:

Frukostflingan sa...

Trodde inte att jag skulle hitta någon sportig bild i mitt arkiv, men här är en stilstudie på sonen från i somras!

Amanda sa...

Bowling är en stor sport. Själv skulle jag inte klara av att få i väg klotet. /Amanda

Anonym sa...

Kul! En sport som jag utövar ibland.

NatureFootstep sa...

Bowling kan ju vara rätt kul. Men jag har lite problem med axlarna så det är nog inget för mig.

Marie sa...

Jippi bowling som är så himla roligt. Det spelar vi ofta ihop stora, små gamla och unga.

Dahlia sa...

Det behövdes nog en bild av bowling. Det är kul o passar många! =)

Frukostflingan sa...

amanda; med lite träning kan också du få iväg klotet...

mariannlostinline; visst är det kul med bowling...

natureFootstep; jag börjar känna av mina axlar med, men titta på när familjen bowlar går ju bra...

Marie; visst är det kul...

Dahlia; det blev ju ganska många andra sporter idag...