måndag 12 oktober 2009

Reklam eller inte

Har ägnat en lång stund att rensa bort alla reklambudskap jag fått i min e-postbox den senaste tiden. Det handlar mest om mat och drycker, så jag antar att jag blivit listad från någon av bloggportalerna.

Jag har ju inte tänkt att göra reklam för en massa nya produkter här, så det mesta hamnar i papperskorgen. Det här fångade trots allt mitt intresse. Kul att man nu kan beställa sin egen namnetikett på en flaska whisky.

När jag provade länken alldeles nyss fann jag att det ännu inte gick att beställa etiketten, trots att de i reklamen lovat premiär den 1 oktober. Det är mycket illa att inte hålla vad man lovar!

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Hej, du har väl inte missat min tävling om en rosbladsutstickare?

http://www.bagerskan.se/2009/10/ny-tavling.html

Kram Karin

Frukostflingan sa...

Tackar för titten och tipset, men jag är inte road av tårtbak...