måndag 7 maj 2007

Provsmakning

Vi pratade blogg en gång, jag och min vän Marianne, som är kallskänka i Värmland. Hon tycker det är kul att läsa, men har inte själv tid att blogga just nu. Hon kunde däremot tänka sig att skicka mig några bilder och texter när hon fick tid. Och här kommer hennes första inlägg som gästskrivare i min blogg.
Marianne är själv allergisk mot fisk och skaldjur, så hon kan inte prov-smaka sina färdiga blandningar. Här är det skagenröra på gång!

Frivilliga för provsmakning är det sannerligen inte svårt att få...






...och får en smaka så följer fler likt ett lämmeltåg!
Skagenröran lades till sist i de fina baguetterna som jag fick en nattlig hälsning om!
Tack till Marianne och hennes arbetskamrater, jag ser fram emot fler bilder från livet i kallskänken!

Inga kommentarer: